سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29194
کل یادداشتها ها : 35
خبر مایه


گفتگو با کمند امیرسلیمانی | عکس های همسر ، فرزند ، پدر و مادر

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

در این پست عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی خانم کمند امیرسلیمانی بازیگر خوب کشورمان را گردآوری کرده ایم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی متولد 1352 بازیگر سینما و تلویزیون متولد شهر تهران و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. او همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون است.

فیلم های سینمایی کمند امیرسلیمانی

مظفرنامه (1386)

شبانه (1383)

شیدا (1377)

قرمز (1377)

مهریه بی بی (1373)

راز خنجر (1371)

چون ابر در بهاران (1369)

در آرزوی ازدواج (1369)

دخترک کنار مرداب (1368)

ترنج (1365)

مجموعه‌های تلویزیونی کمند امیرسلیمانی

پای صحبت‌های باباعلی (1362)

مخمصه (1363-1362)

عقیق (1368)

آمیز قلمدون (1373)

پدرسالار (1374)

عیاران (1374)

بگذار آفتاب برآید (1378-1377)

همسایه‌ها (1379)

ملکوت (1389)

هوش سیاه (1389)

توطئه فامیلی (1390)

دزد و پلیس (1391)

ویلای من (1392-1391)

هوش سیاه 2 (1392)

شوخی کردم…! (1393-1392)

فاخته (1393)

عکس کمند امیرسلیمانی و پسرش

کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی , اینستاگرام کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , زندگینامه کمند امیرسلیمانی

مصاحبه کمند امیرسلیمانی درباره مهاجرتش به امارات

شما به عنوان کسی که خارج از ایران زندگی کرده اید، می توانید درباره واقعی یا غیرواقعی بودن تصویری که سینمای ایران تا امروز از مهاجرت داشته است صحبت کنید ، به نظرتان تا چه حد به روایت درست از مفهوم مهاجرت نزدیک شده ایم؟

شاید مشکلات مهاجرت خیلی کلیشه ای در سینمای ایران روایت شده باشد، اما این واقعی ترین تصویری است که از مهاجرت داشته ایم، چون درست است. همه کسانی که تجربه مهاجرت نداشته اند

رفتن به خارج از کشور را یک آرزو می دانند و آن را دست نیافتنی. اما من شش سال در کشوری بود که با همه امکاناتی که در اختیار شهروندان بود، چیزی را در خودش داشت که هیچ زادگاهی در خودش ندارد.

شما در بهترین و موفق ترین حال چیزی را در خارج از کشور گم می کنید که هرگز با حضور در وطنتان با آن مواجه نخواهید بود. فکر می کنید چرا تحصیل کرده های بزرگ و دکترها و مهندسان سرشناس بعد از گذشت

سال ها و حتی در دوران بازنشستگی به ایران بر می گردند؟! چون هیچ جایی حال زادگاه را ندارد. بعضی از ایرانیان هم در خارج از کشور شخصیت و هویت خود را گم می کنند. من گاهی با افرادی در دبی رو به رو می شدم که انگار از یک کرده دیگر آمده بودند.

کمند امیرسلیمانی , همسر کمند امیرسلیمانی , پدرد و مادر کمند امیرسلیمانی

چطور؟

در ایران نوعی مهربانی را می بینیم که ایرانی های خارج از کشور هرگز آن را ندارند. مثلا اگر در ایران یک نفر روی زمین بیفتد، چندین نفر سریع دست آن نفر را می گیرند و بلندش می کنند،

اما در خارج از کشور گاهی ایرانیان برای هم پشت پا می گیرند تا هم وطنشان به زمین بیفتد. آن قدر برای من این موارد عجیب بود که در روزهایی آرزو می کردم مشتری های زیادی در کارم داشته باشم تا هرگز حاضر نشوم با ایرانی ها کار کنم.

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

چرا؟

مطمئنم که اگر همان آدم ها در ایران بودند، هرگز حاضر نبودند این همه رقابت ناسالم داشته باشند. آن جا همه یک نقاب روی صورت دارند. باید طوری باشد که همه زره بپوشیم و ماسک بزنیم.

من به عنوان کسی که کار فرهنگی می کردم، نمی توانستم با دوستی معاشرت کنم که با او حرف مشترک داشته باشم. خانم های آن جا همه حرف ها و افکارشان در کفش های پاشنه بلند و کیف مارک دارشان خلاصه  می شد و این برای من خیلی سخت بود.

اصلا معاشرت با آن ها طوری بود انگار به دهه 60 سفر کرده باشید و با دنیای اطراف ارتباط نداشته اند. من همیشه گفته ام در ایران شما با تلفن کردن به پنج تن از دوستانتان و تماس با سوپر محل و تهیه ژامبون و نان می توانید بهترین اوقات را بگذرانید.

اما در خارج از کشور لذتی این چنینی وجود ندارد! فقط امنیتی برای شغل در آن جا هست که ایران هنوز از این جهت مخصوص امنیت کاری خودش را ثابت نکرده است.

سپند امیرسلیمانی , عکس سپند امیرسلیمانی , بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

به نظر شما که خارج از کشور زندگی کرده اید، آیا یک بازیگر می تواند با مهاجرت به کشوری دیگر موفق شود؟

بازیگران هیچ وقت خارج از کشور موفق نمی شوند. درست مثل آن زمانی است که دکترهای هندی به ایران آمده بودند و در شهرستان ها فعالیت می کردند.

اگر اتفاقی برای یکی می افتاد و قرار بود به دکتری مراجعه کند، با شنیدن هندی بودن آن سر باز می زد. ما بازیگران هم مثل همان دکترهای هندی هستیم،

بنابراین من فکر نمی کنم بازیگران هم بتوانند در فضایی خارج از ایران هویت مورد نظر را پیدا کنند. هیچ بازیگر جهان سوم و آسیایی در هالیوود نمی تواند راه خود را به بهترین نحو پیدا کند.

تعداد انگشت شماری بازیگر در سینمای شرق هست که به سرزمین غرب راه پیدا کرده اند و حضورشان هم چندان مداوم و گاهی اوقات چشم گیر نبوده است.

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

شما تجربه کار هنری در خارج از کشور را داشته اید؟

بله، تئاتری را با پدرم و سپند (برادرم) در دبی اجرا کردیم که اصلا قابل مقایسه با تجربه در ایران نیست. ضمن این که من در کشور هنرپروری هم زندگی نمی کردم

مثلا اگر در پاریس بودم که تئاتر رفتن یکی از کارهای روزمره شان بود و من قرار بود این تجربه را بیان و با تجربه در ایران مقایسه کنم موضوع فرق داشت، اما دبی تازه چند سال کوتاه است که سینما رفتن را تربیت و اساس تفریحات کرده است.

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

از این که چندین سال در ایران زندگی نکردید و زندگی کاری تان با این رفت و آمد تحت الشعاع قرار گرفت، پشیمان نیستید؟

به هر حال این ریسک بزرگی بود که من کردم و چون همه کارگردانان دوست دارند بازیگرشان هنگام کار در کنارشان باشند و من هم چون زندگی ام آن جا بود، نمی توانستم مثلا شش ماه برای یک سریال در ایران بمانم و این شرایط کاری من را سخت تر می کرد. اما می خواهم بگویم اصلا از این تجربه شش ساله پشیمان نیستم.

شهرام قائدی , عکس کمند شهرام قائدی , بیوگرافی شهرام قائدی

با این همه معایبی که می گویید، این حرفتان جالب است.

من چیزهایی را در آن جا تجربه کردم که هرگز پیش از آن نمی توانستم به آن دست پیدا کنم. دیدگاهم نسبت به کارم و زندگی تغییر کرده است. اگر من  این مهاجرت را نکرده بودم، نمی توانستم از دور به این زندگی و فعالیت نگاه و آن را بررسی کنم.

چه تغییری کردید؟

می توانم مشکلات کاری را کنار بگذارم، چون به آرامش و صبوری رسیدم. ضمن این که به تقدیر اعتقاد پیدا کرده ام و فکر می کنم باید برای کارهایی که دست تقدیر برای من به وجود می آورد، خوشحال باشم.

کمند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی و همسرش , اینستاگرام کمند امیرسلیمانی

پس از برگشتن به ایران راضی هستید؟

اگر به من هر پیشنهادی بدهند و رقم های هنگفت هم در کار باشد، هرگز حاضر نیستم از ایران بروم! از این که برگشتم، خیلی خوشحالم.

مرجانه گلچین , عکس مرجانه گلچین , بیوگرافی مرجانه گلچین

کمند امیرسلیمانی در کنار مرجانه گلچین

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در فلورا سام

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

بیوگرافی کامل و عکس های جدید و پشت صحنه کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , کمند امیرسلیمانی + بیوگرافی کامل

بیوگرافی کامل و عکس های جدید و پشت صحنه کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون

کمند امیرسلیمانی , عکس کمند امیرسلیمانی , بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در کنار همسرش و پسرش ایلیا عامری

کمند امیرسلیمانی و امیررضا دلاوری , کمند امیرسلیمانی در سریال پریا

کمند امیرسلیمانی و امیررضا دلاوری در نمایی از سریال پریا

سریال پریا

پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

سریال پریا در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

منابع : هفته نامه چلچراغ ، اینستاگرام کمند امیر سلیمان

گفتگو با کمند امیرسلیمانی | عکس های همسر ، فرزند ، پدر و مادر

 


  

فال روزانه سه شنبه 15 تیر 95 فال روز تولد امروز 15 تیر 1395

فال روزانه روز تولد فال روزانه,فال روز,فال روز تولد

نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

فال روزانه

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شاید لازم باشد که امروز به شما یادآوری کنند تا درباره ی احساسات تان حرف بزنید، اما ممکن است در برابر این توصیه ی دوستانه مقاومت کنید. مهلت شما رو به پایان است و هر لحظه ممکن است قبل از این که متوجه شوید درهای فرصت به روی تان بسته شوند. اکنون واقعاً مهم است که درباره ی حقیقت درون تان حرف بزنید. به خاطر داشته باشید که شما مسئول واکنش دیگران نیستید، بگذارید بعد از شنیدن حرف هایتان هر واکنشی که دل شان می خواهد نشان دهند. شما فقط مسئول این هستید که چه طور پیام تان را با مهربانی و آگاهی منتقل کنید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

دوست دارید یک روز کامل فقط استراحت کنید، اما بدانید که استراحت زیادی هم در نهایت منجر به کسالت و بی حوصلگی خواهد شد و آن احساس رضایتی را که به دنبال اش هستید به شما نخواهد داد. کارهای مختلفی هستند که قصد دارید انجام شان دهید، اما بنا به دلایلی انگیزه ی لازم را ندارید. اگر در حال حاضر نتوانستید چیز زیادی به دست آورید بهتر است خودتان را به باد انتقاد و سرزنش نگیرید، فقط کاری را انجام دهید که با آن احساس راحتی بیشتری می کنید. گاهی همین که یک آخر هفته ی خوب با لذت های ساده داشته باشید دقیقاً همان چیزی است که حال تان را خوب خواهد کرد.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین خرداد ماه

در یک وضعیت حساس به سر می برید و باید سعی کنید تا منبع نگرانی هایتان را در زندگی پیدا کنید. این سفر احساسی به درون بسیار قابل توجه است، به ویژه اگر به تازگی سعی کرده اید تا اضطراب های ناشی از یک رابطه ی صمیمی را انکار کنید. به نظر می رسد که فشارها و تنش های چند روز قبل کم کم فروکش خواهند کرد و می توانید حقیقت ماجرا را ببینید. سعی کنید موضوعاتی را که حل نشده باقی مانده بودند بیرون بکشید، در این صورت مواجه با آن ها اجتناب ناپذیر است. هرچه زودتر دست به کار شوید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که دیگر تمایل چندانی به برنامه ریزی برای آینده ندارید و بیشتر دوست دارید کاری انجام دهید که نتیجه اش را زود ببینید و احساس رضایت کنید. اگرچه در تب و تاب آرزوهای تان هستید، اما اطرافیان تان ممکن است فکر کنند که چیز مهمی را از آن ها پنهان می کنید. به خاطر داشته باشید که انرژی هایتان را بیهوده به خاطر حرف و قضاوت دیگران تلف نکنید. به ندای قلب تان گوش دهید و دیگران را هم تشویق کنید که همین کار را بکنند.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین مرداد ماه

ایده های بزرگی در سر دارید درباره ی این که چه طور آرزوهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. واقعاً دل تان می خواهد که لذت را تجربه کنید، اما یادتان باشد که اگر زیاده روی کنید ممکن است برعکس نتوانید انتظارات تان را برآورده سازید. به جای اینکه خواسته هایتان را بیش از حد بزرگ کنید به شما توصیه می شود که رویکردتان را تغییر دهید و از همین چیزهایی که دارید راضی باشید. می توانید با شمردن نعمت هایی که اکنون در اختیار دارید شاد زندگی کنید، پس این قدر به دنبال چیزهای بیشتر نباشید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین شهریور ماه

این روزها باید خیلی حواس تان را جمع کنید و کمی خویشتن داری به خرج دهید. حتی اگر احساس کردید که همه چیز در اطراف تان در حال تغییر و تحول است، اما باز هم بهتر است خودتان را از ماجراهای اطراف تان دور نگه دارید. زمان بندی پیشرفت شما متغییر است و این تغییر بستگی به ریتم طبیعی کارها دارد، یعنی شما دخالتی در آن ندارید. می توانید درباره ی وضعیتی که اکنون در آن قرار دارید با کسی که برای تان قابل احترام است صحبت کنید. در این فاصله سعی کنید همه ی انتخاب هایی را که می توانید داشته باشید از نظر بگذرانید، اما یادتان باشد که به هیچ کدام از آن ها دل نبندید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز ممکن است کسی وارد زندگی تان شود و کمک تان کند تا مسایل مالی تان را بهتر مدیریت کنید، اما شما ممکن است این پیشنهاد کمک را یک خطر تهدید کننده به حساب آورید. البته این پیشنهاد بدین معنی نیست که کسی قرار است جادو کند و مشکلات مالی شما را یک باره حل کند. باید یاد بگیرید که چه طور به خودتان ارزش دهید تا دیگران هم ارزش شما را درک کنند. اظهار نظرهای مختلف را با اشتیاق بشنوید. اگر چیزی را که به شما می گویند با تمام وجود درک کنید می توانید دیدگاه تان را اساساً تغییر دهید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین آبان ماه

تا زمانی که هنوز فرصت دارید بهتر است کارهای نیمه تمام گذشته را به پایان برسانید. در زندگی تان قرار است به زودی تحول مثبتی ایجاد شود. تا زمانی که این تحول شروع نشده بهتر است به همان کارهای عادی روزانه تان بپردازید. به کارهایی که اکنون در دست دارید فکر کنید و نگران آینده نباشید. برای این که خودتان را آماده ی فرصت های بعدی کنید به شما توصیه می شود که اولویت هایتان را دوباره مشخص کنید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین آذر ماه

موضوعات مهمی هستند که باید به آن ها توجه کنید، اما به نظر می رسد که نمی توانید توجه تان را روی آن ها متمرکز کنید. البته فکر و ذهن تان آشفته نیست، فقط این که ترجیح می دهید به موضوعات راحت تر و لذت بخش تر فکر کنید. اما نباید رویاپردازی کنید، بهتر است اول کارهایی را که در دست دارید خوب با واقع نگری پردازش کنید. قبل از این که به دنیای خیالات خودتان پناه ببرید باید هر چیزی را که هنوز در دل تان باقی مانده و نگفته اید به طرف مقابل تان انتقال دهید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین دی ماه

نمی خواهید آن چه را که واقعاً در ذهن تان می گذرد بیان کنید، زیرا دوست ندارید به احساسات ناخوشایند دامن بزنید. چند هفته ای هست که انرژی های درون تان آشفته شده اند. اگر از چیزی عصبانی هستید آن را با مهربانی بگویید تا کمتر مشکل درست شود. یادتان باشد که به طرف مقابل تان هم فرصت دهید تا حرف اش را بزند و ماجراهایش را تعریف کند، به این ترتیب می توانید زودتر به تفاهم برسید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین بهمن ماه

تمایل دارید که کارهای گذشته را امروز به شیوه ای جدید انجام دهید، اما هنوز نمی دانید که کدام شیوه بهترین انتخاب است. هر کاری که اکنون انجام می دهید به بهترین شکل زمان بندی شده است. اگر در مسیری که می روید با مانعی روبرو شدید به هیچ وجه عقب گرد نکنید و به مسیرتان ادامه دهید. همه چیز را امتحان کنید تا در نهایت به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز می توانید به کمک حس ششم تان تغییر را احساس کنید. البته فکر نکنید که باید کورکورانه به احساسات تان اطمینان کنید، بلکه بهتر است به خودتان ثابت کنید که می توانید جلوی هوس های زودگذر بایستید و از خودتان خودداری نشان دهید. باید همه ی حواس تان را به اهدافی که در سر دارید بدهید و به خاطر لذت های زودگذر مسیر حرکت تان را عوض نکنید. همیشه نمی توانید به چیزهایی که می خواهید برسید، اما مطمئن باشید که به آن چه نیاز دارید حتماً خواهید رسید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال حافظ اصل | فال روزانه تولد


  

فال روزانه دوشنبه 14 تیر 95 فال روز تولد امروز 14 تیر 1395

فال روزانه روز تولد فال روزانه,فال روز,فال روز تولد

نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

فال روزانه

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین فروردین ماه

تمایل دارید که درباره ی آن چه می خواهید, با دیگران صحبت کنید، زیرا به نظر می رسد که اهداف تان با دیگران یکی نیست. شاید از وضعیتی که در آن گیر افتاده اید احساس خوشایندی نداشته باشید، اما بهتر است فعلاً خواسته های شخصی خود را نادیده بگیرید. معمولاً به فکر تصمیم گیری درباره ی مسایل شخصی هستید، اما فعلاً بهتر است بر خواسته های دیگران تمرکز کنید. فکر نکنید که مهلت تان اندک است، خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید زمان دارید. اگر از کسانی که دوست شان دارید حمایت کنید حتماً پاداش کارهایتان را خواهید گرفت.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز وقتی از خواب بیدار شوید تصمیم خواهید گرفت که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. هنوز درگیر جزییات کار هستید و نمی توانید دست از آن بکشید. به شما توصیه می شود که نگران کارهای انجام نشده نباشید، به نظر نمی رسد که کسی به این کارها آن قدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت دهد. این که فقط کار کنید و هیچ تفریحی در میان نباشد اصلا ایده ی خوبی نیست.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شاید درگیر تعاملات اجتماعی بسیار باشید، اما هنوز هم می توانید در اوج شلوغی خودتان را کنار بکشید. به نظر می رسد که نمی توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و از سر و صداهای آزاردهنده ی پیرامون تان خلاص شوید. برای این که به آرامش برسید باید به درون تان توجه کنید. در فعالیت هایی شرکت کنید که آرامش دهنده ی روح است تا حال و وضع تان بهتر شود. همه یک زمانی احتیاج دارند که از دنیای واقعی فاصله بگیرند.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز می توانید یکی از مسیرهای مختلفی را که پیش روی شماست انتخاب کنید و ادامه دهید، اما نمی توانید بفهمید که پایان آن ها به کجا ختم خواهد شد. شاید فکر کنید که می توانید با برنامه ریزی به پیش بروید، اما میانه های روز اتفاق غیر منتظره می افتد و همه ی برنامه هایتان به هم می ریزد. نترسید و از روی ترس محافظه کارانه عمل نکنید. برعکس، امروز بهتر است شدت عمل به خرج دهید. دست به خطر بزنید، اگر کاری را امتحان کنید که کاملاً متفاوت است بعدش می بینید که چه قدر احساس خوبی خواهید داشت.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز باید به جای حرف زدن عمل کنید، اما شاید از پس این کار برنیایید. ترجیح می دهید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید شروع کردن چنین بحثی با کسی که دوست اش دارید سخت به نظر برسد. به هر حال حتی اگر با مخالفت روبرو شوید باز هم از این که حرف هایتان را زده اید حس خوبی خواهید داشت. هیچ فرصتی مثل الآن به نفع شما نیست، پس هرچه زودتر وارد بحث شوید. جرأت به خرج دهید و وسط حرف هایتان پشیمان نشوید تا این که پیام تان را منتقل کنید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز از قدرت تحلیلی بالایی برخوردار هستید، اما شاید کمی سخت باشد که بخواهید کاربردی ترین اطلاعات را از میان این همه آشفتگی ها تشخیص دهید. هنوز چیزهای مهم زیادی هستند که باید درک شان کنید. در انجام کارهایتان بهترین های تان را به نمایش بگذارید. مطمئن باشید که فردا همه ی مسایل با وضوح بیشتری نمایان خواهد شد، زیرا قرار است از شدت آشفتگی ها کاسته شود.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز درگیر مسایل احساسی هستید. حتی اگر خاطرات ناخوشایند به سراغ تان آمدند و شما را عصبانی کردند باز هم مقاومت نکنید. این یک فرصت مناسب است تا با احساسات درونی تان روبرو شوید. به این ترتیب می توانید بفهمید که اکنون در روابط تان به چه چیزهایی احتیاج دارید. بگذارید نوسان احساسات بدون دخالت شما اتفاق بیفتد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید، ولی این که چه طور نسبت به وقایع واکنش نشان دهید دست خودتان است.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز خیلی حساس هستید و ممکن است بدون این که متوجه شوید کنترل تان را از دست بدهید. اما این قضیه را زیاد بزرگ نکنید، زیرا این وضعیت آن قدر قدرت ندارد که نگرانی های جدی برای تان درست کند. اما به هر حال ممکن است به خاطر این که اذیت شده اید رفتاری غیرمنتظره نشان دهید. به انتخاب هایتان فکر کنید و ببینید که آیا این ماجراها ارزش عصبانی شدند را دارند یا خیر.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز نمی توانید ذهن و فکرتان را با کارهای گروهی هماهنگ کنید. دوست دارید که در یک فعالیت شاد شرکت کنید، اما بعدش شاید احساس کنید که ای کاش انرژی هایتان را جای دیگری سرمایه گذاری می کردید. اما این تصمیم آن قدرها هم که فکر می کنید اهمیت ندارد. هر انتخابی که انجام دهید در نهایت باز هم تردید به سراغ تان خواهد آمد، پس کاری را انجام دهید که از ته دل دوست دارید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین دی ماه

چیزی هست که اعتماد به نفس تان را سست می کند و هرچه قدر هم که بیشتر دل به کار می دهید چیزی تغییر نمی کند. به نظر می رسد که کسی کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده و حالا می خواهید درباره ی این مسأله با او حرف بزنید. اما بدانید که اکنون موقعیت مناسبی برای پیش کشیدن موضوعات حل نشده نیست. اکنون به شدت تمایل دارید که درباره ی آن ها حرف بزنید، پس حداقل برای این که دو طرف بهتر جواب بگیرید اجازه دهید که شدت احساسات تان فروکش کند و بعد وارد بحث شوید. اکنون زمان بندی مهم ترین نکته است که باید رعایت شود.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین بهمن ماه

به نظر می رسد که اهمیت یک کاری را اشتباه قضاوت کردید و حالا مجبورید با پیامدهای این اشتباه کنار بیایید. بدانید که به هیچ طریقی نمی توانید از این وضعیت خلاص شوید، پس فکر فرار را از سرتان بیرون کنید. همان کاری را انجام دهید که پیش از این وعده اش را داده بودید. سعی کنید شخص مسئولیت پذیری باشید. مطمئن باشید که کمی دیرتر احساس رضایت خواهید کرد و پاداش تلاش هایتان را خواهید گرفت.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال روزانه,فال امروز,thg v,chki,fall emrooz,fal rozane

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز تصمیم دارید که با احساسات تان منطقی برخورد کنید، حتی اگر قبلاً این کار را نمی کردید. معمولاً خودتان را غرق احساسات تان می کنید و کاری به تجزیه و تحلیل آن ها ندارید. اما حالا مدام به این فکر می کنید که واقعاً در درون تان چه اتفاقی دارد می افتد. این وضعیت فقط یک تمرین ذهنی نیست، بلکه می توانید از این فرصت منفعت های زیادی ببرید. کمی واقع نگری می تواند دنیایی از خوبی ها به روی تان بگشاید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال حافظ اصل | فال روزانه تولد


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ